Munkaköri leírás:

Felelősségi kör:

A property menedzser felelős az ingatlanok teljes körű menedzseléséért, beleértve a parkolót és más közösen használt területeket, őrzés takarítást, műszaki állapotot valamint a rövidtávú bérleteket (részben a beszállítók koordinációján keresztül). Célja, hogy teljesítse kitűzött célokat bérleti díj bevétel és bérbeadottság tekintetében. Legfőbb céja, hogy megtartsa az elérhető legmagasabb bérbeadottságot  és díjfizetési fegyelmet. A property menedzser felelős a költségvetés bevételi és kiadási oldalért. Aktívan részt vesz a bérbeadást segítő tevékenységekbenis és új ötletekkel áll elő bérbeadási lehetőségekkel kapcsolatban. Képviseli a CBRE-t a Bérbeadó felé minden, az ingatlanokkal kapcsolatos ügyben és havi riportokat készít/előkészít. Követi a felettes menedzser utasításait az ingatlanok zökkenőmentes menedzselése érdekében.

Bérlőkkel való kommunikáció

A property menedzser jó kapcsolatot ápol az ingatlanok bérlőivel, meggyőződik arról (a pénzügyi osztállyal együttműködve), hogy a bérlők teljesítették fizetési kötelezettségeiket. Felméri a bérlők elvárásait és ha szükséges, kommunikálja a bérbeadó felé.
Szerződésben foglalt kötelezettség megszegése esetén megoldást, szankciót javasol, és értesíti az érintetteket.

Kezeli a bérlők igényeit, a kezelési útmutatókat, a házszabályt és egyéb dokumentumokat.

Ingatlanok műszaki felügyelete

A property menedzser ellenőrzi az ingatlanok megfelelő karbantartását.
Részt vesz a beszállítói tendereztetésben és a szerződés-tárgyalásokon.
Tartja a kapcsolatot a fő szolgáltatókkal a teljesítménynövelés érdekében. Felelős a CAPEX-ért és bérlői fit-out projektek, valamint átadások menedzseléséért.

Költségvetés és adminisztráció

A property menedzser előkészíti a dokumentációt a költségvetés elfogadásához (a pénzügyi osztállyal együttműködve), és felelősséget vállal a dokumentumok hitelessége és helyessége felett.
Felelős az elfogadott költségvetés végrehajtásáért, ellenőrzi az összegek helyességét, riportál a közvetlen felettesnek és az ügyfelek képviselőinek a megfelelő formában; ellátja a közvetlen fellettesét a szükséges dokumentumokkal és elemzésekkel.
Kommunikál a hatóságokkal, ügyvédekkel és egyéb harmadik féllel, ha szükséges.

Marketing

Tanácsadói szerep, kommunikáció a marketing menedzserrel vagy marketing irodával, amennyiben a bérbeadó kéri.

Munkavédelem és biztonság

A property menedzser ellenőrzi, hogy a törvényi és szerződéses  előírások teljesülnek.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • lehetőleg 3-5 év szakmai tapasztalat Property Menedzsment területen
  • Hotel és vendéglátás szektorban való tapasztalat előnyt jelent
  • Tárgyalóképes angoltudás – írásban és szóban egyaránt
  • Kiváló kommunikációs készségek – írásban és szóban egyaránt
  • MS Office programok alapos ismerete
  • Ambíciózus, gyors tanulási képesség
  • eredményorientált, proaktív hozzáállás
  • terhelés alatt is hatékony munkavégzés
  • erős problémamegoldó készség
  • csapatjátékos szellemiség
  • szenvedély a ingatlanszektor iránt
Jelentkezzen és küldje el CV-jét most!