Üzletág: Property Management

Közvetlen felettes: Head of Property Management

Feladatok:

  • A property management csapat kiemelkedő teljesítményének biztosítása
  • Heti feladat-beosztás kialakítása a csapaton belül
  • Minden ingatlan teljes működésének biztosítása
  • Vállalati eljárásokkal való megegyezés biztosítása
  • Panaszok kezelése és megoldások
  • Csapattagok fejlődésének elősegítése
  • Biztosítani, hogy a csapat elérje a kitűzött minőségi célokat és targeteket
  • Biztosítani, hogy közted és a csapatod között egyetértés van a teljesítési problémákkal és adatvédelemmel kapcsolatban, beleértve a környezeti és a fenntarthatósági szempontokat is
  • Tulajdonosok és bérlők felé hibátlan ügyfélszolgálat biztosítása folyamatosan
  • Ösztönözni, bevezetni és megerősíteni a folyamatokban és rendszerben való változásokat, nagy hangsúlyt helyezve a hatékonyságra és fejlődésre, biztosítva a csapat erőforrásainak teljes és hatékony felhasználását
  • Felderíteni és megoldani a felmerülő problémákat, igényeket
  • Harmadik félbeli szolgáltatókkal való kapcsolattartás, tárgyalás, az általuk biztosított szolgáltatás igénybevétele és munka elvégzése, koordinálása céljából
  • Tulajdonosok és bérlők közötti tárgyalások támogatása alkalmilag, ha kiemelkedő igény merül fel
  • Felügyelni és tanítani a csapat tagjait olyan szinten, ami szükséges a munkakörük elvégzése céljából és kapacitásukat figyelembe véve
  • Pontos és összetett adatok gyűjtése és fenntartása az ügyfelek ingatlanjaival kapcsolatban a vállalati számítógépes rendszert használva
  • A bérleti feltételekben bekövetezett, bérlők által elkövetett lényeges sértések szabályszegések jelentése a tulajdonos felé, orvosló intézkedések ajánlása a tulajdonos felé
  • Kiemelkedő minőségű szolgáltatás biztosítása az összes ingatlanon, minőségi sztenderdek és folyamatok felállítása, beleértve a szolgáltatókat is
  • Aktív részvétel a szolgáltató felek tenderezésében
  • Felügyelni és biztosítani a teljes egészségügyi és biztonsági megfelelőséget az ingatlanokon (figyelembe véve a környezeti és fenntarthatósági szempontokat is)
  • Meggyőződni arról, hogy a bérleti szerződések helyén vannak és hatályosak
  • Helyszínbejárások szervezése alkalmanként az üzemeltetett ingatlanokra a Property Managerekkel
  • Az Ingatlanvagyon-kezelési Osztály Igazgatójának támogatása és asszisztálása a pitching és sales tevékenységében

Elvárások:

  • 5+ év tapasztalat property management területen belül
  • Pozícióhoz elvárt műszaki, jogi, pénzügyi ismeretek
  • Tapasztalat közepes méretű csapatok irányítában
  • Kiváló kommunikációs, vezetői és konfliktuskezelési készségek
  • Komplexitást átlátó, szervezett és megoldást kereső hozzáállás
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű tudás Microsoft Office programokban (Excel, Word, PowerPoint)
  • B kategóriás jogosítvány
Jelentkezzen és küldje el CV-jét most!