Üzletág: Property Management
Közvetlen felettes: Head of Property Management
Feladatok:
- A property management csapat kiemelkedő teljesítményének biztosítása
- Heti feladat-beosztás kialakítása a csapaton belül
- Minden ingatlan teljes működésének biztosítása
- Vállalati eljárásokkal való megegyezés biztosítása
- Panaszok kezelése és megoldások
- Csapattagok fejlődésének elősegítése
- Biztosítani, hogy a csapat elérje a kitűzött minőségi célokat és targeteket
- Biztosítani, hogy közted és a csapatod között egyetértés van a teljesítési problémákkal és adatvédelemmel kapcsolatban, beleértve a környezeti és a fenntarthatósági szempontokat is
- Tulajdonosok és bérlők felé hibátlan ügyfélszolgálat biztosítása folyamatosan
- Ösztönözni, bevezetni és megerősíteni a folyamatokban és rendszerben való változásokat, nagy hangsúlyt helyezve a hatékonyságra és fejlődésre, biztosítva a csapat erőforrásainak teljes és hatékony felhasználását
- Felderíteni és megoldani a felmerülő problémákat, igényeket
- Harmadik félbeli szolgáltatókkal való kapcsolattartás, tárgyalás, az általuk biztosított szolgáltatás igénybevétele és munka elvégzése, koordinálása céljából
- Tulajdonosok és bérlők közötti tárgyalások támogatása – alkalmilag, ha kiemelkedő igény merül fel
- Felügyelni és tanítani a csapat tagjait olyan szinten, ami szükséges a munkakörük elvégzése céljából és kapacitásukat figyelembe véve
- Pontos és összetett adatok gyűjtése és fenntartása az ügyfelek ingatlanjaival kapcsolatban a vállalati számítógépes rendszert használva
- A bérleti feltételekben bekövetezett, bérlők által elkövetett lényeges sértések szabályszegések jelentése a tulajdonos felé, orvosló intézkedések ajánlása a tulajdonos felé
- Kiemelkedő minőségű szolgáltatás biztosítása az összes ingatlanon, minőségi sztenderdek és folyamatok felállítása, beleértve a szolgáltatókat is
- Aktív részvétel a szolgáltató felek tenderezésében
- Felügyelni és biztosítani a teljes egészségügyi és biztonsági megfelelőséget az ingatlanokon (figyelembe véve a környezeti és fenntarthatósági szempontokat is)
- Meggyőződni arról, hogy a bérleti szerződések helyén vannak és hatályosak
- Helyszínbejárások szervezése alkalmanként az üzemeltetett ingatlanokra a Property Managerekkel
- Az Ingatlanvagyon-kezelési Osztály Igazgatójának támogatása és asszisztálása a pitching és sales tevékenységében
Elvárások:
- 5+ év tapasztalat property management területen belül
- Pozícióhoz elvárt műszaki, jogi, pénzügyi ismeretek
- Tapasztalat közepes méretű csapatok irányítában
- Kiváló kommunikációs, vezetői és konfliktuskezelési készségek
- Komplexitást átlátó, szervezett és megoldást kereső hozzáállás
- Középfokú angol nyelvtudás
- Felhasználói szintű tudás Microsoft Office programokban (Excel, Word, PowerPoint)
- B kategóriás jogosítvány
Jelentkezzen és küldje el CV-jét most!