logo redirect pin user minus plus fax mobile-phone office-phone data envelope globe outlook retail close line-arrow-down solid-triangle-down facebook globe2 google hamburger line-arrow-left solid-triangle-left linkedin wechat play-btn line-arrow-right arrow-right solid-triangle-right search twitter line-arrow-up solid-triangle-up calendar globe-americas globe-apac globe-emea external-link music picture paper pictures play gallery download rss-feed vcard account-loading collection external-link2 internal-link share-link icon-close2
Magyar
  • Global
  • United States
  • Albania
  • Argentina
  • Australia
  • Austria
  • Bahrain
  • Baltics
  • Belgium
  • Bosnia & Herzegovina
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • Colombia
  • Croatia
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Egypt
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Japan
  • Jordan
  • Kazakhstan
  • Kenya
  • Korea
  • Kuwait
  • Latin America
  • Luxembourg
  • Mainland China
  • Malaysia
  • Mexico
  • Montenegro
  • Morocco
  • Netherlands
  • New Zealand
  • North Macedonia
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Panama
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Romania
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Eastern Europe
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • Venezuela
  • Vietnam
Magyar
  • Magyar
  • Angol
+36 1 374 3040
  • Szolgáltatások
    • Üzletágak
      • Tanácsadás és Tranzakciómenedzsment
      • Ingatlanvagyon-kezelés
      • Mérnöki Szolgáltatások és Projektmenedzsment
      • Tőkepiacok
      • Értékbecslés és Tanácsadás
      • Advertising
      • Globális Munkahelyi Megoldások
    • Befektetői és Fejlesztői Szolgáltatások
      • Tőkepiacok - Tőkebefektetési Tanácsadók
      • Tőkepiacok – Vállalati Tőkepiac
      • Tőkepiacok - Befektetési célú ingatlanok
      • Bérbeadóképviselet
      • Ingatlanvagyon-kezelési szolgáltatások – Kiemelt Ingatlanok
      • Értékbecslés és tanácsadás - Speciális piacok és más ágazatok
      • Értékbecslés és tanácsadás – Nemzetközi hatókör
      • CBRE Magyarország Értékbecslési Szolgáltatása
    • Bérlői Szolgáltatások
      • Tanácsadás és tranzakciók – Bérlői tranzakciók
      • Tanácsadás és Tranzakciók – Portfólió- és Lokáció Tanácsadás
      • Tanácsadás és Tranzakciók – Portfóliószolgáltatások
      • Tanácsadás és Tranzakciók – Logisztika
      • Tanácsadás és tranzakciók – Tranzakciómenedzsment
      • Tanácsadás és Tranzakciók – Munkahely és Térkihasználtság
      • Létesítmény Üzemeltetés
      • Asset Services REAS
      • Projektmenedzsment
    • Iparágak és Specifikus Piacok
      • Irodák
      • Kiskereskedelmi szolgáltatások
      • Ipari és logisztikai szolgáltatások
      • Szállodák
      • Adatközpont Megoldások
      • Energia és fenntarthatóság
      • Egészségügy
      • Integrált laboratóriumi szolgáltatások
      • Olaj- és autóipar
  • Ingatlanok
  • Kutatás és Elemzés
    • Hungary 2022 Real Estate Outlook
  • Munkatársak és Irodák
  • Rólunk
    • A CBRE-ról Befektetőknek
      Hírek
      Belmagasság Blog
      Karrier
      Vállalati Információ
      Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás

Előző

Press Release
Hatalmas üzletek előtt a magyar ingatlanpiac

Következő

Press Release
Irodák a metróvonalak mentén: 3-as metró az élen, a 4-es szinte kihalt
  • CBRE Magyarország
  • Rólunk
  • Hírek
  • Minden ötödik nemzetközi lánc Magyarországon (is) terjeszkedne

Minden ötödik nemzetközi lánc Magyarországon (is) terjeszkedne

Magyarország | május 10, 2017
  • E-mail
  • Megosztás
  • Twitter
  • Megosztás

Technológiák

Az Egyesült Királyság a legvonzóbb kiskereskedelmi célpont Európában, Magyarország az ötödik

 

Az Egyesült Királyság áll a nemzetközi kiskereskedelmi láncok európai terjeszkedési terveinek élén 2017-ben: 65 százalékuk a szigetországot jelölte meg legfontosabb piacaként. Magyarországot a láncok 19 százaléka választja, ezzel a spanyol és holland piaccal a magyar az ötödik a terjeszkedni kívánó kiskereskedők listáján a CBRE legfrissebb kutatása szerint.

 

Nyugat-Európa legnagyobb piacai továbbra is a nemzetközi kiskereskedők terjeszkedési célpontjai 2017-ben is, a kontinens gazdasági és politikai bizonytalansága ellenére. A régióban az Egyesült Királyság (65%) vezet, majd Franciaország (43%) és Németország (38%) következik. Az Egyesült Arab Emírségek (24%) után az ötödik hely megosztva Spanyolországé, Hollandiáé és Magyarországé, amely országokat a nemzetközi kiskereskedők 19 százaléka jelölt meg terjeszkedési célpontként.

 

A világ legnagyobb ingatlan-tanácsadója, a CBRE idén is összeállította a kiskereskedőkről szóló nemzetközi kutatását, amely a szektor EMEA-régióbeli (Európa, Közel-Kelet és Afrika) terjeszkedési és technológiai terveit mérte fel. A felmérés szerint a kiskereskedelmi láncok többsége (70%) legfeljebb tíz új üzlet nyitását tervezi 2017-ben, ami egy korábbinál sokkal óvatosabb növekedési stratégiát jelez. A bevásárló utcák és bevásárlóközpontok maradtak a legnépszerűbb célpontok – a megkérdezett láncok 80 százaléka ezeken a helyszíneken bővítené hálózatát.

 

A terjeszkedést korlátozó tényezők közül kiemelkedik a bérleti költségek növekedése, ami miatt a kereskedők 57 százaléka aggódik, ezt szorosan követi a megfelelő minőségű kiskereskedelmi ingatlan hiánya (51%).

 

 

Népszerű piacok

 

„Kutatásunk szerint a kiskereskedők elkötelezettek abban, hogy új üzleteket nyissanak, és az Egyesült Királyság továbbra is a legnépszerűbb célpiac. Mindazonáltal minőségi kiskereskedelmi ingatlant találni a megfelelő lokációban továbbra is nagy kihívást jelent a régióban, ami jelentős bérleti díjnövekedéshez vezetett a kontinens legjobb kiskereskedelmi központjában 2016 során. A kiskereskedők szerint vajmi kevés rá az esély, hogy a minőségi ingatlanok hiánya csökkenjen 2017-ben.” – mondta Andrew Phipps, a CBRE európai kiskereskedelmi kutatásokért felelős vezetője.

 

A kutatás arra is rávilágított, hogy a kereskedők 81 százaléka biztos benne, hogy az internetes kereskedelem növekedése nem gátolja bolthálózata európai bővítését. Csak kevés kiskereskedő vélekedik ma úgy, hogy az internet csökkenti az üzlethelyiségek iránti igényt és hogy a vásárlási szokások változása miatt a bevétel szinten tartása kevesebb bolttal is elérhető. A kutatás rávilágít arra, hogy az üzlethelyiségek szerepe valóban megváltozóban van, és a brandek egyre több üzletet használnak lehetőségként a tapasztalatokon alapuló kiskereskedelem bemutatására.

 

A digitális technológiákba való befektetések esetében a kereskedők 87 százaléka már bevezette (vagy tervezi bevezetni) integrált bolti és közösségi média platformját. A kereskedők 58 százaléka (nagyon) egyetértett abban, hogy a boltban használt technológiák egyre fontosabbak: harmaduk már bevezette (vagy tervezi bevezetni) az interaktív képernyőket és próbafülkéket – és ez a trend 2017-ben még jellemzőbb lesz.

Hírek

Kiemelt cikkünk
cbre-label-related

Új vezető a CBRE kiskereskedelmi csapatában

január 12, 2021
január 12, 2021
Olvasson tovább
Kiemelt cikkünk
cbre-label-related

A magyarok belföldi utazási igénye mentőöv lehet a hazai turizmusnak

június 30, 2020
június 30, 2020
Olvasson tovább
Kiemelt cikkünk
cbre-label-related

Szárnyalnak az outlet centerek, a belvárosi üzletek azonban küzdenek

június 24, 2020
június 24, 2020
Olvasson tovább

Kapcsolat

$name
Tóth Barnabás
Marketing és Kommunikációs Igazgató
+36 1 374 3040
+3619190107
  • Hírek
  • Rólunk
  • Karrier
  • Kapcsolat
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép
  • Felhasználási feltételek
  • A SCHREMS II. ÍTÉLETRE ADOTT VÁLASZUNK
  • LinkedIn
Eiffel Palace | Bajcsy-Zsilinszky út 78. | Budapest | 1055 | Hungary